Sadet Karabulut op Werkbezoek bij Dethon Oostburg.

7 juli 2015

Sadet Karabulut op Werkbezoek bij Dethon Oostburg.

Het heeft even geduurd, maar het is maandag toch gelukt.

Sadet Karabulut, tweede kamerlid van de SP heeft samen met onze SP afdeling Sluis en de SP afdeling Hulst een werkbezoek gebracht, aan de  Dethon vestiging te Oostburg.

Tijdens de goed verzorgde lunch hebben wij uitgebreid kennis gemaakt met de algemeen directeur Edwin van den Berghen en met de voorzitter van de Ondernemingsraad Bram Basting. Tijdens dit gesprek en de rondleiding werd het steeds duidelijker, dat  Dethon  uniek en goed bezig is.  Zowel van het visiedocument, als van de betrokkenheid van de leiding en de medewerkers waren wij allen, en in het bijzonder Sadet Karabulut, onder de indruk. En wat bij Sadet Karabulut en Thijs Coppus, haar fractiemedewerker, vooral opviel was de sfeer tussen de medewerkers, het vele licht en vooral hoe schoon het  was.

Er is afgesproken dat we als SP afdelingen Sluis, Terneuzen en Hulst gezamenlijk gaan samenwerken met Sadet Karabulut en de OR om dit prachtige bedrijf  te behouden en waar mogelijk verder uit te breiden.

fractieassistent SP Sluis